Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Προστατεύστε τον κωδικό του WiFi δικτύου στο NetFaster IAD 2


To router NetFaster IAD 2 έχει μία τρύπα ασφαλείας που επιτρέπει σε κάποιον τρίτο να αποκτήσει πρόσβαση στο Wifi δίκτυό μας.

Αυτό συμβαίνει γιατί το defualt WPA κλειδί που ειναι τυπωμένο στο αυτοκόλλητο στο κάτω μέρος του router είναι βασισμένο στην mac address του router (00:05:59:xx:xx:xx) το οποίο είναι κοινό στα πρώτα ψηφία για όλα τα netfaster.
πχ. αν η mac address του router μας ειναι 00:05:59:11:22:33 τότε το wpa password στο αυτοκόλλητο θα είναι 000559xxxxxx-xxxx.
Οπότε όποιος δεί την mac θα ξέρει ότι είναι netfaster και μπορεί να θελήσει να δοκιμάσει να το σπάσει (με μία αναζήτηση στο google θα βρείτε αρκετά εργαλεία και tutorials)



To παραπάνω ισχύει ΜΟΝΟ στην περίπτωση που ο κάτοχος δεν έχει αλλάξει τον κωδικό και ισχύει ο default!!!

Για να προστατευτείτε:
α) αλλάξτε το όνομα που εκπέμπει το pouter σας από NetFaster IAD 2 σε κάτι άλλο
β) από το μενού επιλέξτε κρυπτογράφηση wpa2
γ) επιλέξτε για wpa2 password κάτι πολύπλοκο πχ 0neo$mouKwd1ko$

Αν βρήκατε χρήσιμο αυτό το θέμα κάντε ενα Like στο Facebook πάνω δεξιά.

3 σχόλια:

tsalis είπε...

Τι λές τωρα!!! τοσο καιρο ειχα τους κωδικους αυτους και μαλλον μου κλεβαν σημα.

Ανώνυμος είπε...

Το αλλαξα και εγώ!!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ έχω το εξής πρόβλημα
1. Χωρίς να έχω αλλάξει wpa password δεν παίρνει το κινητό μου αυτό που είναι γραμμένο πάνω στο ρούτερ

2. Πάω 192.168.2.1 κτλ βάζω admin admin και πάλι δεν το παίρνει
Τι μου προτείνετε;